NACIDAS LIBRES

19-01-2018
nacidas libres.jpg

A policía rescata tres monxas indias retidas contra a súa vontade nun convento de clausura en Santiago

CATRO ACTRICES QUE ATRAVESAN ESAS IDADES NAS QUE CORREN O RISCO DE DESAPARECER DO MUNDO DO ESPECTÁCULO, FARTAS DE NON RECIBIR OFERTAS DE TRABALLO, DECIDEN AUTOEMPREGARSE E MONTAR UNHA PEZA, XUNTÁNDOSE NUNHA AULA DE CULTURA, HAI ANOS PECHADA, DUNHA ENTIDADE BANCARIA QUE HAI ANOS CAMBIOU DE NOME. EN VISTA DE QUE NON TOPAN TEXTOS PARA CATRO MULLERES, AVENTÚRANSE A PROMOVELO ELAS, ENCOMENDÁNDOLLO A UNHA XOVE ESCRITORA QUE VIVE EMIGRADA, PARTINDO DUNHA NOTICIA APARECIDA NOS XORNAIS.

Venres, 19 de Xaneiro de 2018 21:00

2018-01-19 - 21:00:

Venda de entradas en concellodeames.gal ata dúas horas antes da función ou na billeteira unha hora antes do comezo da función. Entrada reducida para maiores de 65 anos, menores de 12 e estudantes con carné. Máximo 4 entradas por persoas.