MEDIDA X MEDIDA DE SHAKESPEARE

MEDIDA X MEDIDA
13-03-2020
medidaxmedida.jpg

Unha comedia negra que coquetea constantemente co desastre.

ACONTECE NUNHA VIENA SURREALISTA INVENTADA POR SHAKESPEARE. O MANDATARIO DUQUE VINCENZO PASA Á CLANDESTINIDADE E MANDA APLICAR CON TODO RIGOR A LEI CONTRA OS COMPORTAMENTOS INMORAIS. CAI A LEI POR IGUAL SOBRE O NEGOCIO DO SEXO E SOBRE A XUVENTUDE HEDONISTA. UN XOVEN DE BOA FAMILIA É CONDENADO A MORTE. ISTO OBRIGA A ISABELLA , A SUA IRMÁ MONXA, A ABANDONAR O CONVENTO POR TRES DIAS COA TENTATIVA DE SALVAR A VIDA DO SEU PECADENTO IRMÁN. UN MUNDO DE VICIO, PERVERSIDADE E CORRUPCIÓN TENTARÁN LIXAR A SUA BRANCURA VIRXINAL.

Casa da Cultura do Milladoiro
Venres, 13 de Marzo de 2020 21:00

2020-03-13 - 21:00:

Venda de entradas na billeteira electrónica en concellodeames.gal ata dúas horas antes da función. O 10 % do aforo do auditorio poderá mercarse na Casa da Cultura desde unha hora antes do comezo da función. Entrada reducida para maiores de 65 anos, menores de 12 e estudantes con carné. Máximo 4 entradas por persoas.