LAMBETADAS

TALÍA TEATRO
27-03-2020
lambetadas.jpg

Un espectáculo dirixido ao público infantil para a transmisión da cultura galega.

UNHA LAMBETADA É UN DOCE, ALGO SABOROSO, QUE SE COME POR GUSTO. PERO TAMÉN É A ACCIÓN DE PASAR A LINGUA BUSCANDO UN EFECTO AGRADABLE. PARTINDO DA DOBRE ACEPCIÓN DA PALABRA ELABORAREMOS UN DOCE E GORENTOSO ESPECTÁCULO TEATRAL, PASANDO A LINGUA A MODIÑO, CON DELEITE, SOBRE UNHAS HISTORIAS QUE NOS DEIXARÁN UN DOCE SORRISO NOS BEIZOS.

Venres, 27 de Marzo de 2020 18:00

2020-03-27 - 18:00:

Venda de entradas na billeteira electrónica en concellodeames.gal ata dúas horas antes da función. O 10 % do aforo do auditorio poderá mercarse na Casa da Cultura desde unha hora antes do comezo da función. Entrada reducida para maiores de 65 anos, menores de 12 e estudantes con carné. Máximo 4 entradas por persoas.