Benvido a Concello de Ames

house.jpg
/ O vindeiro día: 23/02/2018

HOUSE desaforado,  é unha comedia, un monólogo  creado polo multipremiado dramaturgo canadense Daniel Malcvor, traducido ao galego pola escritora María Reimóndez  e  dirixido neste caso tamén polo director tamén canadense  Kevin Orr , interpretado por Celso Parada.

Elisa e Marecela 1.jpg
/ O vindeiro día: 02/03/2018

Elisa e Marcela é unha historia de amor a contratempo.

Pum Pum.jpg
/ O vindeiro día: 09/03/2018

Pum, Pum! é un espectáculo tenro que fala de historias cotiás que lles pasan aos nenos/as destas idades pero tamén fala  dunha mensaxe moi clara: Dende moi pequenos/as  teñen que saber que ninguén pode obrigarlles a facer cousas que non queren.

casa o rei.jpg
/ O vindeiro día: 16/03/2018

Con "Casa O'Rei" Ibuprofeno Teatro completa a súa triloxía gastronómica, xunto con "O Furancho" e "Raclette". Este texto de Santiago Cortegoso propón un xogo escénico e dramatúrxico a partir de "O Rei Lear" de Shakespeare, ambientado nunha típica casa de comidas galega.