UXÍA (TRÍO) ROSALÍA PEQUENIÑA

UXÍA
26-02-2021
UXÍA_ROSALIA PEQUENIÑA.jpg

UXÍA PRESENTA A SUA POESÍA NUN CONCERTO ESPECIALMENTE DIRIXIDO AO PÚBLICO INFANTIL E FAMILIAR, BASEADO NO LIBRO-DISCO ROSALÍA PEQUENIÑA, EDITADO POR GALAXIA. REPERTORIO DE ROSALÍA PEQUENIÑA CON ALGÚNS TEMAS TAMÉN DE MARÍA FUMAÇA .

Casa da Cultura do Milladoiro
Venres, 26 de Febreiro de 2021 17:00
Venres, 26 de Febreiro de 2021 18:00

2021-02-26 - 17:00:<br />REDUCIDA: Desde 2,00 € hasta 2,00 €<br />XERAL: Desde 4,00 € hasta 4,00 €<br />2021-02-26 - 18:00:<br />REDUCIDA: Desde 2,00 € hasta 2,00 €<br />XERAL: Desde 4,00 € hasta 4,00 €<br />

VENDA DE ENTRADAS • A través da páxina web https://abilleteira.concellodeames.gal/gl • Nas casas da cultura de Bertamiráns e do Milladoiro o mesmo día do espectáculo a partir dunha hora antes do comezo (de haber entradas dispoñibles). Limite de aforo, con asignación de butaca, ben individual ou agrupamento familiar de forma automática na billeteira electrónica. Máximo 4 entradas por persoa. Prezo reducido do 50% do custo ordinario da entrada a estudantes con carné de estudante, a persoas maiores de 60 anos, a persoas menores de 12 anos, a familias numerosas, a mozos e mozas co carné xove e a persoas demandantes de emprego (no control de accesos dos auditorios poderá solicitarse a documentación acreditativa da idade). ABONOS: Venda na Casa da Cultura do Milladoiro, os luns, xoves e venres de 10:00 a 14:00 horas. O mesmo día do espectáculo a partir dunha hora antes do comezo de cada función (de quedar bonos dispoñibles). • Abono Teatro Adulto: 15€ . Válido para asistir aos seis espectáculos deste 1º semestre (A Lingua das Bolboretas, O Montacargas , Sofía e as Postsocráticas, Mocos, Pink Unicorns, Liberto ). Poñeranse á venda un máximo de 10 bonos. • Abono Teatro infantil: 14 € . Válido para asistir aos sete espectáculos deste 1º semestre (Paio e o poder da música , Voa voa!, Uxía (trío), Catro, Mai Mai, Almanaque musical, Don Gaiferos) . Poñeranse á venda un máximo de 10 bonos.