BROTES VERDES

Cine
17-11-2018
4. Brotes verdes.jpg

Público recomendado a partir dos 5 anos.

NESTE BOSQUE DE CINEMA CRIANZA NON PODÍA FALTAR UN BLOQUE DE FILMES QUE FALASEN DA NATUREZA E DE COMO COIDALA. DE NON MALGASTAR A AUGA, NON ENCHER DE LIXO AS NOSAS PRAIAS E, EN DEFINITIVA, DE RESPETAR O NOSO MEDIO AMBIENTE. TANTO SE VIVES NO CAMPO COMO NA CIDADE, CADA PEQUENO XESTO CONTA E O NOSO PLANETA ESTARACHE AGRADECIDO. 1. O CAZADOR DE ÁRBORES XIGANTES (BRASIL) 2. CHIRIPAJAS (RUSIA) 3. O CORAZÓN DA CASA (TAIWAN) 4. ACHOO (IRLANDA) 5. A TERRA ÁS MIÑAS MANS (ARXENTINA) 6. O DERRADEIRO LIBRO DA TERRA (ESPAÑA) 7. DEVOLVE A SILENCIOSA PRIMAVERA (TURQUÍA) 8. RAÍZ (MÉXICO) 9. E O MUNDO LEVOU (TAIWAN)

Sábado, 17 de Novembro de 2018 17:00

2018-11-17 - 17:00:

Venda de entradas na billeteira electrónica en concellodeames.gal ata dúas horas antes da función. O 10 % do aforo do auditorio poderá mercarse na Casa da Cultura desde unha hora antes do comezo da función. Entrada reducida para maiores de 18 anos. Máximo 4 entradas por persoas.